Даний матеріал на основі власного досвіду розкриває роль проведення практичних робіт при викладанні математики. Пропонуються завдання для практичних робіт з математики у 5 класі до теми 1 «Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини» розділу «Геометричні фігури і величини». Практичні роботи скомпоновані згідно нової програми з математики для 5 класу, яка буде використовуватись з 2013/2014 навчального року.
У даній статті розгдлядається впровад¬ження практичних робіт на уроках математики як нестандартна форма організації проведення уроку. Обгрутновується освітнє та виховне значення практичих робіт на уроках геометрії. Стаття містить приклади з власного досвіду вчителя.
Матеріал статті може зацікавити вчителів математики при підготовці до уроків у 5, 9 та 11 класах по темах «Обчислення об'єму прямокутного паралелепіпеда», «Розв'язування трикутників», «Об’єм призми» . А також учнів середньої та старшої ланки при опрацюванні матеріалу по даних темах.
Подано розробку практичних робіт з алгебри і початків аналізу для 10 класу з основних тем програми. Дана розробка має на меті розширити перелік форм роботи спрямованої на поглиблення та закріплення теоретичних знань учнів, та спонукання учнів до дослідницької діяльності.
У статті проводиться аналіз проблеми практичної спрямованості освітньої галузі «Математика». Обґрунтована доцільність проведення практичних (лабораторних) робіт у старшій школі з використанням особистісно орієнтованої та інформаційної технологій навчання.
В статті коротко висвітлено значення практичних робіт на уроках математики, розглянуто методику проведення лабораторних та практичних робіт з математики. Стаття містить приклади практичних робіт з математики для учнів 5-7 класів.
Дана робота аналізує прийоми, направлені на посилення практичної функції задач в курсі математики 5-6-х класів, розглядає деякі особливості застосування цих прийомів під час розв’язування задач та систему практичних завдань. Також у роботі наведено приклади задач, що сприяють розвитку практичної компетентності учнів.
Дана стаття містить матеріал про активний режим навчання школярів із застосуванням практичних робіт, який найбільш виправданий для сучасних учнів. Стаття містить рекомендації вчителям в організації практичних робіт з математики.
Актуальність теми про геометричні перетворення полягає у вирішенні задач на побудову, для цього потрібно знати основні методи геометричних перетворень. Це дуже важливо для учнів середньої школи, вирішення задач на побудову сприяє розвитку математичного та логічного мислення учнів, присвоєнню вмінь та навичок аналізувати та застосовувати знання в інших математичних прикладах та задачах.
Практичні роботи учні можуть виконувати як у класі, так і деякі з них вдома. Важливим етапом під час виконання цих завдань є аналіз спостережень та отриманих результатів, під час якого учні вчаться аналізувати, мислити, співставляти, робити висновки.
У даному матеріалі йдеться про доцільність використання практичних та лабораторних робіт на уроках математики. Зокрема наведено приклади різних видів практичних, лабораторних та лабораторно-графічних робіт та методика їх застосування .
Важлива умова вдосконалення викладання математики - посилення її практичної спрямованості. Одним із шляхів вирішення цього питання є вироблення в учнів практичних умінь та навичок. Своє бачення проведення практичних робіт автор виклала в своїй статті. У даному матеріалі йдеться про доцільність використання практичних робіт на уроках математики. Зокрема, наведено приклади таких робіт та конкретизовано відповідно до тем і класів викладання.