Відомо, що робота з молодими малодосвідченими вчителями є важливим напрямком науково-методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі.Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя залежить не тільки від його професійної підготовки і особистих якостей, а і від того, у який колектив він потрапить, яку методичну допомогу йому нададаватимуть, як стимулюватимуть його ініціативність і творче начало. Ще Антон Макаренко писав, що справжнім учителем можна стати після кількох років роботи в хорошому педколективі. Саме цим питанням і присвячувався районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів, який відбувся 29 листопада 2013 року в Журавському НВК. Учительський та учнівські колективи гостинно зустріли учасників семінару хлібом -сіллю, познайомили з історією школи, провели екскурсії до музею Бойової слави та української світлиці. Увазі заступників директорів були представлені інтегрований урок світової літератури та англійської мови у 9 класі (вчитель-наставник Н.П.Ткаченко, молодий учитель Д.Ю.Яковлєв) "Джорж Гордон Байрон - англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості" та позакласний захід з основ здоров я у 2-му класі з елементами тренінгу "Подорож у країну здоровя" (вчитель-наставник В.П.Данільченко, молодий спеціаліст І.В.Третяк).
Учасники заходу зацікавив виступ завідувача райметодкабінету О.М. Курінн на тему "Робота з молодими вчителями.Наставництво - одна з важливих форм методичної роботи " та презентація досвіду роботи навчального закладу з даного питання заступника директора НВК А.І.Мороз. Розглянуто орієнтовну програму стажування молодого вчителя , схему аналізу його уроку,форми роботи наставника зі стажистом, поради досвічених колег. Ми переконані, що цей захід сприятиме творчому підходу до роботи з початкуючими педагогами, кращій адаптації молодого спеціаліста в педагогічному колективі.
В. М. Кавун, методист Шполянського райметодкабінету Черкаської області.
|